annelotkooter.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Annelot

Reacties

Reacties

Simohamed & Merel

Goede reis morgen!!

Jos, Ellen-Mieke, Mieke en Monique

Goodday mate. Een heel goede reis morgen en heel veel plezier in Australie. Maak er wat moois van en geniet vooral.

Lia

HA Annelot,

Alle GOEDS !
Nico en Lia

John, Ria en de kids

Klinkt goed allemaal! Wat een reuze stap! Zal vast een mooie tijd gaan worden daar! Heel veel plezier! Dikke kus van ons x

John, Ria en de kids

Klinkt goed allemmal! Wat een reuze stap! Zal vast een mooie tijd gaan worden daar! Heel veel plezier! Dikke kus van ons x

Willem en Marion

We vinden je superstoer, helemaal alleen naar Australië.
We hopen dat je t heel goed naar je zin zal hebben!!!

Liefs, XXX

Jozien en Ton

Hoi Annelot,
We kijken uit naar de schrijfsels over jouw avonturen.
Superstoer van jou.
Heel veel warme groetjes van ons.

Edwin en Margreet

Zoooooo dat klinkt al erg lekker zeg ,een weekend in een beach house !Smeer je maar goed in dame!

liefs van de hele familie

Joost en Petra

Hey Annelot,
Het avontuur is begonnen. Fijn dat je goed bent aangekomen en dat de overstap goed is gegaan.
Heel veel suc6 en plezier!
De kempies.

Edwin

Ha dappere nicht, dat kan niet stuk zo te lezen. Een prachtig land, de zomer in het vooruitzicht en een gezellige familie. Veel plezier!

Groeten Edwin (VDP)

Annelot

Bedankt nog allemaal voor de lieve reacties!!!
Ik begin me al aardig thuis te voelen bij de familie :) xx

Miep Hulst.

Hoi Annelot wat vind ik jouw stoer dat je gedaan heb om
alleen naar zo"n vreemd land te gaan!!
We hopen dat je het daar erg naar je zin zal hebben
Nu heel veel liefs en een dikke kus van oom Arie en tante Miep.

Tante wil Greeve

Hoi annelot , wat fijn dat de Reis goed is verlopen zo te horen is daar ook alles ok .nu geniet maar lekker in dat mooie land lekker het voorjaar in . En we zullen je verhalen blijven volgen , dikke kus en lieve groeten van ome nol en tantewil .

Anneke van Driel

Hoi Annelot, ik probeer het opnieuw,gisteren een leuk stukje geschreven,niet door gekomen,snap er niets van!!
Net je moeder weer gebeld,vond het ook vreemd!!!
Ben je al aardig aan het inburgeren in de grote stad,ik zag vanavond hele leuke foto's van jou met die kinderen,wat een leuke kindjes om te zien.Jij staat er ook heel lachend op,dat is ook een goed teken!!!!
Zitten jullie in de buurt van het strand,is het heel erg warm nu???
Hier is het ineens echt herfst geworden vandaag,harde wind en flinke buien!!!!
Ik hoop dat de mail nu wel door komt,lieve Annelot,ik wens je een hele fijne tijd toe in het gezin!!
Tot de volgende keer,kus tante Anneke en ome Cok.

Annelot

Dankjulliewel!

Tante anneke, kindjes zijn inderdaad ook heel leuk! :)
Nee, we zitten niet superdicht bij het strand, met de auto 25 minuutjes ongeveer voor de dichtstbijzijnde, en wat langer met het openbaar vervoer omdat ik geen auto heb :) Maar het is te doen! Ik hoorde trouwens dat het bij jullie lekker regent, maar hier verschilt het heel erg qua temperatuur. De ene dag 30 en de andere dag 17 graden. Maar het is ook nog geen zomer, dus dat komt wel goed denk!

xxx

Anneke van Driel

Hoi Annelot,
Wat leuk te lezen wat je allemaal meemaakt,hebben ze geen geld om die afwasmachine te laten maken

Anneke van Driel

Wat vreemd joh,ik had een heel verhaal geschreven,nu staat er maar een regel op,ben benieuwd of jij meer ontvangt?????
Liefs tante Anneke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!